قدس آنلاین: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: جشن رمضان ونمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد ویژه ارایه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال ازابتدای ماه مبارک رمضان در شهربازی بجنورد برپا می شود

برگزاری نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، عباس اهرابی با بیان اینکه این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور ارایه دستاورد های کمیته امداد وتولیدات مجریان طرح های اشتغال بر پا می شودگفت:نمایشگاه دستاورد های کمیته امداد به مدت ۲۵ روز در محل پارک شهربازی در ۴۰ غرفه فروش، طرح های خودکفایی و عملکرد امداد دایر می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه غرفه های ثبت نام از خیرین و علاقمندان مشارکت در طرح های اکرام، محسنین، آزادی زندانیان، شفا و غیره و همچنین ثبت نام جهت دریافت صنادیق کوچک خانگی انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با بیان اینکه مجریان طرح های خودکفایی محصولات و تولیدات خود را برای فروش در این بازارچه به نمایش می گذارند  اظهار داشت:  این نمایشگاه برای پنجمین سال متوالی است که از سوی این نهاد بر پا می شود.
اهرابی خاطر نشان کرد:دراین نمایشگاه ۳۰ غرفه مربوط به محصولات و تولیدات طرح های اشتغال کمیته امداد است که این افراد با استقرار در این غرفه ها تولیدات خود را برای فروش به نمایش می گذارند.
وی درخصوص محصولات ارایه شده مجریان طرح های اشتغال در این نمایشگاه گفت:طرح های اشتغال مددجویان در این غرفه ها در زمینه رودوزی سنتی، پوشاک محلی،  نقاشی و قاب و تابلو، مواد غذایی، مبلمان سازی، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پو شاک زنانه، مواد پروتئینی و لبنیات و خوار و بار فروشی در معرض دید عموم قرارمی گیرد .
اهرابی گفت: غرفه های دیگر این نمایشگاه مربوط به معرفی خدمات امداد در بخش های مشارکت های مردمی، حامی یابی و غرفه یتیم نوازی است. 
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.